Pułtusk, 20.05.2016 r.
Pułtusk:
Remont dachu na budynku Publicznej Szkoły Podstawowej im. rtm Witolda
Pileckiego w Przemiarowie. Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Niniejsze ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 20.05.2016 pod nr 128776 - 2016 Ogłoszenie dotyczy:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Przemiarowie, Przemiarowo 33, 06-100 Pułtusk, woj. mazowieckie, tel. 23 691 09 52, faks 23 691 09 52.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dachu na budynku Publicznej Szkoły Podstawowej im. rtm Witolda Pileckiego w Przemiarowie.. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest remont dachu na budynku Publicznej Szkoły Podstawowej im. rtm Witolda Pileckiego w Przemiarowie. Inwestycja polega na wymianie pokrycia dachowego z wielowarstwowej papy ułożonej na warstwie dociskowej stropodachu na pokrycie z paneli blaszanych łączonych na rąbek stojący z powłoką poliestrową - ułożonych na podkonstrukcji drewnianej wypełnionej izolacją termiczną w postaci mat z wełny mineralnej. W zakres robót wchodzi wykonanie remontu kominów oraz obróbek blacharskich z blachy powlekanej a także naprawa zniszczonych powłok malarskich i tynkarskich na zalewanych ścianach i stropach. Istniejąca instalacja odgromowa dachu zostanie zdemontowana na czas prowadzonych robót budowlanych, po zakończeniu których zostanie odtworzona i dostosowana do nowego rodzaju pokrycia wraz z wykonaniem badań z zakresu skuteczności ochrony obiektu. 3.2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia został zawarty w: 3.2.1. projekcie budowlanym i dokumentacji technicznej tj. w załączniku nr 1 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), 3.2.2. Istotnych Postanowieniach Umowy załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ. 3.3. We wszystkich pozycjach, gdzie w projekcie budowlanym podano przy określeniu wyrobów lub technologii nazwy własne lub pochodzenie Zamawiający dopuszcza rozwiązania i wyroby równoważne. Za równoważne Zamawiający przyjmuje technologie i wyroby budowlane spełniające wymagania określone dla nich w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót przez autorów projektów. W przypadku zastosowania innych rozwiązań niż podane w dokumentacji projektowej, udowodnienie równoważności proponowanych rozwiązań spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca musi zapewnić całkowitą kompatybilność zastosowanych przez niego materiałów z urządzeniami i elementami określonymi w dokumentacji projektowej.. II.1.5)
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.11.00-5, 45.26.12.14-7, 45.26.12.13-0, 45.26.21.00-2, 45.11.12.20-6. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.07.2016. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) formularz oferty, pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
IV.2.2)
IV.3) ZMIANA UMOWY przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian 1. Strony dopuszczają możliwość zmiany niniejszej Umowy w zakresie terminu realizacji lub wynagrodzenia wyłącznie z przyczyn niezależnych od Wykonawcy i mających wpływ na wykonanie przedmiotu Umowy w następujących sytuacjach: a. wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie prac objętych niniejszą umową, potwierdzonych przez Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej, b. w wyniku zmiany przepisów prawa w zakresie mającym istotny wpływ na realizację przedmiotu umowy lub świadczenia jednej lub obu stron. c. przekroczenia przewidzianych przepisami prawa terminów trwania procedur administracyjnych, d. z powodu wprowadzenia zmian w dokumentacji technicznej, e. w wypadku wystąpienia robót dodatkowych, f. w wypadku wystąpienia robót zamiennych, g. z powodu działania siły wyższej, h. wystąpienia okoliczności których strony umowy nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności, i. wystąpienia innych okoliczności niezależnych od wykonawcy i udokumentowanych w formie pisemnej a mających wpływ na termin wykonania, - przyczyny o których mowa powyżej muszą być udokumentowane stosownymi protokołami podpisanymi przez kierownika budowy i inspektora nadzoru i zaakceptowane przez Zamawiającego; w przedstawionych powyżej przypadkach wystąpienia opóźnień strony ustalą nowe terminy, z tym że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji umowy równy będzie okresowi przerwy lub przestoju. 2. Strony dopuszczają możliwość zmiany niniejszej Umowy w zakresie wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany: a. stawki podatku od towarów i usług, b. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c. zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. 3.Zamawiający dopuszcza w trakcie realizacji przedmiotu umowy możliwość wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową oraz robót dodatkowych nie stanowiących zamówienia dodatkowego, w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie korzystne z punktu widzenia funkcji jaką pełni obiekt lub niezbędne do prawidłowego i zgodnego z zasadami wiedzy technicznej wykonania przedmiotu umowy. Zamawiający przewiduje także możliwość rezygnacji z wykonania pewnych robót przewidzianych w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdy rezygnacja z tych robót będzie korzystna z punktu widzenia funkcji jaką pełni obiekt lub gdy ich wykonanie będzie zbędne do prawidłowego i zgodnego z zasadami wiedzy technicznej wykonania przedmiotu umowy. Roboty takie będą nazywane zaniechanymi. Zwiększenie oraz zmniejszenie zakresu umowy może wiązać się ze zmianą wynagrodzenia. Koszty robót dodatkowych i zamiennych obliczone zostaną na podstawie zatwierdzonego przez Zamawiającego kosztorysu przygotowanego przez Wykonawcę w oparciu o odpowiednie knr lub knnr oraz rynkowe ceny materiałów, robocizny oraz sprzętu. 4. Wykonanie jakichkolwiek prac zmieniających wysokość wynagrodzenia wymaga uprzedniej zgody Zamawiającego wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności. Roboty takie wykonane samowolnie nie będą dodatkowo wynagradzane. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej,
na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.zspprzemiarowo.bip.org.pl IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2016 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkolno - Przedszkolny w Przemiarowie, Przemiarowo 33, 06-100 Pułtusk. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: . IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie Dyrektor Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Przemiarowie Bożena Kościk |
||||||||||
ipu.doc
zalacznik_nr_3_formularz_oferty.doc
zalacznik_nr_4_oswiadczenia_24_pzp.doc
zalacznik_nr_5_oswiadczenia_22_pzp.doc
zalacznik_nr_6_oswiadczenie_26_ust_2d_pzp.doc
zalacznik_nr_7_wykaz_roboty_budowlane.doc
zalacznik_nr__8_wykaz_osob.doc
opis_do_projektu1.pdf
przedmiar.pdf
rysunek_1_a2.pdf
rysunek_2_a2.pdf
rysunek_3_a4.pdf
rysunek_4_a4.pdf
stwior.pdf
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
- Data udostępnienia w BIP: 2016-05-30
- Informacja zaktualizowana przez: Administrator
- Data ostatniej aktualizacji: 2016-05-30 10:26:21
- Liczba odsłon: 1203
- Historia dokumentu: